Zapowiedź gry Sniper: Ghost Warrior 2 (Xbox 360)
Informacje o grze

- Producent: CI Games
- Wydawca: CI Games
- Dystrybutor PL: CI Games
- Gatunek: akcji, FPP, FPS, skradanki, strzelanki
- Premiera: 12 marzec 2013 r.
- Premiera PL: 15 marzec 2013 r.
- Tryb gry: single player
- Język: angielski z polskimi napisami
- Nośnik: DVD8
- Cena: 149.90 zł
-
Prognoza
8.0
- Twoja ocena
-
Cechy gry
PEGI 18
Gra tylko dla dorosłychPrzemoc
Gra zawiera elementy przemocy.Wulgarny język
W grze jest używany wulgarny język.Online
W grę można grać online.
Wymagania: konsola Microsoft Xbox 360
Zapowiedź gry

Noktowizor to nowość w serii... A tak poza tym, to "Mamy Cię"!
„Jedynka” była swoistym fenomenem. Pomimo stosunkowo niskich ocen w branżowych recenzjach i takoż samo krytycznych opinii graczy, ilość rozprowadzonych egzemplarzy można uznać za finansowy i marketingowy sukces. Główne zastrzeżenia kierowane były w stronę kiepskiej, zupełnie niewyważonej sztucznej inteligencji, licznych błędów technicznych oraz ogólnego wykonania. Deweloperzy, a są nimi Polacy z CI Games (dawnego City Interactive), widocznie wzięli sobie do serca część tych uwag, zapewniając przedpremierowo o wysokiej jakości, zarówno rozgrywki, jak i oprawy wizualnej.
Za tę ostatnią odpowiadać ma potężny silnik znany przede wszystkim z kultowej serii graficznych majstersztyków, a więc CryEngine 3. Udostępnione dotychczas fragmenty rozgrywki świadczą o diametralnie lepszym poziomie wyświetlanego obrazu, aniżeli miało to miejsce w pierwszym Sniper: Ghost Warrior, co jednak nie powinno nikogo dziwić – różnice technologiczne widać na pierwszy rzut oka. Jednak prawdziwą siłą „dwójki” ma być różnorodność otoczenia i przyznać trzeba, że etapy na zboczach Himalajów zachwycają designem i ilością intensywnych barw, z drugiej zaś targane wojną Sarajewo, do którego powrócimy w ramach wspomnień głównego bohatera, to autentyczne ruiny pogrążonego w biedzie i chaosie miasta…a zarazem genialne miejsce do efektywnego wykorzystanie broni snajperskiej.

Himalaje to zaiste piękny teren... i idealne miejsce do snajpienia, huhu!
Żadną tajemnicą jest bowiem fakt, że to właśnie karabiny wyborowe będą grały pierwsze skrzypce. Twórcy obiecują bardzo realistyczne odwzorowanie strzelania ze snajperek, na które składa się między innymi siła i kierunek wiatru czy tętno strzelca. Jednocześnie mam nadzieję, że CI Games zrezygnuje z przerywnikowych etapów w postaci walki za pomocą broni automatycznej, bowiem były to bez wątpienia najsłabsze momenty poprzednika, przywodzące na myśl „kultowe” budżetowe shootery sprzed kilku wiosen.
Ciekawie rozwiązano kwestię poziomu trudności. Na tym najniższym gracz zostanie niejako kierowany za rączkę, liczne znaczniki i wspomagacze pomogą mniej wprawionym w strzeleckich bojach, zaś doświadczeni miłośnicy bardziej wymagających produkcji będą pozbawieni jakiejkolwiek pomocy czy z góry narzuconych lub zaproponowanych sposobów ukończenia danej misji. Tak wyraźne rozgraniczenie poszczególnych poziomów jest bardzo dobrym zabiegiem - widać, że Sniper: Ghost Warrior 2 to produkcja adresowana do każdego odbiorcy, bez względu na umiejętności.

Zniszczone Sarajewo będzie przedmiotem wspomnień głównego bohatera
Producenci milczą natomiast w kwestii linii fabularnej, zapewniając jedynie, że poziomem nie będzie odbiegała od najlepszych produkcji w gatunku pierwszoosobowych strzelanin. Wydarzenia na ekranie ujrzymy z perspektywy Cole’a Andersona, weterana wojny w Bośni i Hercegowinie, choć trudno jednoznacznie powiedzieć, czy przejmiemy kontrolę także nad innymi postaciami. Skoro jednak fabuła trzymana jest w tak wielkiej tajemnicy, coś musi być na rzeczy. Obyśmy tylko nie dostali kolejnej miałkiej i pełnej schematów opowieści, bo dobra historia w połączeniu z funkcjonalnymi systemami rozgrywki to niemal gwarancja zainteresowania i sprzedaży.
Miejmy nadzieję, że wraz z drugą odsłoną Sniper: Ghost Warrior, CI Games wypłynie na naprawdę szerokie wody i udowodni, że potrafi stworzyć klasową produkcję, której nie musimy się wstydzić w zestawieniu z zachodnimi produkcjami. Premiera dosłownie za rogiem, o faktycznej jakości zapowiadanej dziś produkcji przekonamy się już za kilka dni.
Bo dokładnie tak jest. W Snipera grałem dokładnie w dwa dni po skończeniu Crysisa. Ten sam silnik a grafika niebo a ziemia. Nie twierdzę, że jest zła, brzydka i w ogóle. Wszystkie nowe gry maja ładną grafikę, ale możliwości CryEngine 3 a to co pokazali w Sniperze to jakaś pomyłka.
Z tego co widzę, gra jest w większości recenzji masakrowana za praktyczny brak wykorzystania CryEngine 3 i mało zawartości...
Ja już grałem na Pc. Co mogę powiedzieć o nowym dziecku CI Games? Na pewno dużo lepsza niż jedynka. Grafika ładna ale jak na możliwości CryEngine 3 to twórcy się nie popisali. na poziomie normalnym przejście zajęło 5 godzin z małym haczkiem co nie jest zadowalającym wynikiem. Ale tak to już jest w większości nowych (jak i starszych) gier. Misje są dość fajnie pomyślane, ciekawe, różne lokacje. Ogólnie gra podzielona na trzy akty. Moja ocena w skali do 10 to 8,5.
Zapowiada się świetna gra snajperska
Będzie gites majonez
Nie ukrywając gra na którą czekam niecierpliwie
Ciekawy jestem jak polacy wykorzystają nowy silnik gry 
Zapowiada się świetna gra snajperska
czeeeeeeeeeeeeeeekam
Ja również chciałbym żeby gra wyszła jak najlepiej, będę śledził premierę. Co prawda gra na trailerach wygląda świetne, ale czy tak samo będzie w rzeczywistości ?
Zobaczymy już niebawem 
Aramus, bez przesady, po zaprezentowanych materiałach S:GW2 nie może wyjść aż tak słabo. Moim zdaniem nie ma mowy, by gra zyskała średnią ocen pokroju 5.5. Chociaż pewnym nie można być niczego - ogram to napiszę co i jak