Platformy:

Jesteś na SwiatGry.pl» Zapowiedzi» PC» Test Drive Unlimited 2

Informacje

  • Autor: Giggs
  • Dodano: 20 sierpień 2010 12:28
  • Czytano: 1,678 razy



Najnowsze zapowiedzi

Najczęściej czytane zapowiedzi

Zapowiedź gry Test Drive Unlimited 2 (PC)

Okładka gry Test Drive Unlimited 2
  • Producent: Eden Studios
  • Wydawca: Atari / Infogrames
  • Dystrybutor PL: Cenega Poland
  • Gatunek: samochodowe, sandbox, wyścigi
  • Premiera: 8 luty 2011 r.
  • Premiera PL: 11 luty 2011 r.
  • Tryb gry: single / multiplayer
  • Język: Polski / Angielski
  • Nośnik: DVD
  • Cena: 149.90 zł
  • Prognoza

    10.0

  • Twoja ocena

    8 / 10

    Średnia: 8 / Głosów: 3

  • Cechy gry PEGI 12

    PEGI 12
    Gra dla starszych dzieci

    Wulgarny język

    Wulgarny język
    W grze jest używany wulgarny język.

    Seks

    Seks
    W grze pojawiają się nagość i/lub zachowania seksualne lub nawiązania do zachowań o charakterze seksualnym.

    Hazard

    Hazard
    Gry, które zachęcają do uprawiania hazardu lub go uczą.

    Online

    Online
    W grę można grać online.

Wymagania: Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB, 14 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Pamiętacie jeszcze Test Drive Unlimited? Na pewno! Gra która swoją premierę miała w 2007 roku na trwałe zapisała się w pamięci graczy na całym świecie. Zrewolucjonizowała wręcz rynek „samochodówek”. Wielki otwarty świat, ogromne przestrzenie, wolność, świetna grafika i klimat, a także mnóstwo przeciwników dało tej grze atuty, o których konkurencja mogła tylko pomarzyć. Twórcy gry, zapowiedzieli właśnie drugą odsłonę cyklu, który przecież tak młody nie jest. Chodzi po prostu o drugą grę z podtytułem: Unlimited.

Hulajnoga, piekła nie ma!

Nie, nie. Hulajnogą bynajmniej nie pojeździcie. Zacznijmy jednak od tego, gdzie przyjdzie się nam wozić jak właściciel „Czinkłaczento w holenderskim gazie”. Ze słonecznej wyspy Oahu na Hawajach przeniesiemy się na równie słoneczną stolicę imprez – Ibizę. Będzie ona tylko klimatem przypominać oryginał, bowiem dokładnością twórcy grzeszyć nie będą. Mimo to jej rozmiar będzie dosyć spory, jednak dużo mniejszy niż poprzedniczka. Co ciekawe twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę w postaci... bezpośredniego połączenia lotniczego z Oahu. Daje to ogromną ilość kilometrów do przejażdżek dłuższych i tych krótkich. Razem około 3200 km dróg, z czego około 600 to trasy off-road do jazdy terenówkami. Tak! Będą w grze także SUV-y.

No gdzie to radio Maryja?


To fantastyczna wiadomość dla kierowców lubiących adrenalinę. Oprócz tego, że trasy będą bardziej zróżnicowanie, twórcy obiecują, że spore zmiany wprowadzi dynamiczny cykl dnia i nocy. Od teraz nie będziemy się ścigać tylko w dzień, dojdą ranek, wieczór i noc, podczas których stopień trudności będzie się zmieniał równie dynamicznie, co ilość światła. Wiadomym jest, że w nocy jeździ się zdecydowanie trudniej i o wypadek nietrudno. Zwłaszcza, że model jazdy będzie nieco trudniejszy. Ponadto samochody będą odnosić widoczne uszkodzenia. Mam tylko nadzieję, że naprawa nie będzie kosztowała wiele, bo może to niekorzystnie odbić się na przyjemności z grania. Pamiętamy pościgi policyjne z „jedynki” tam mandaty nie szarpały nam kieszeni i grało się dobrze. Mam nadzieję, że i w „dwójce” będzie podobnie.

Razem... jak kuchenka z gazem!

Mimo wszystkich wodotrysków i „bajerów” z trybu single, główną ideą gry będzie rywalizacja sieciowa. Gra jest określana jako MOOR – Massively Open Online Racing. To nowy gatunek, wprowadzony zupełnie niedawno, ale zyskuje sobie coraz większe rzesze fanów. Tym razem twórcy wykonują ukłon w stronę graczy... ekhem bardziej gapowatych i niezorientowanych o co w tym wszystkim chodzi – czyli żółtodziobów. Ułatwiono im zdobywanie punktów i kasy poprzez wprowadzenie bonusów za wszystko, co można robić. Tak więc nie tylko wyścigi przynoszą prestiż, ale także jeżdżenie po wyspie i odkrywanie tras, kupowanie usprawnień do samochodu, nowe ciuchy, biżuteria czy meble w nowej chacie.

I believe i can fly...


Wszystko to lans, który nasi rywale przekuwają w lepszą reputację. Samochody można tuningować, jednak bez rewelacji, mimo to można przerobioną furę sprzedać z zyskiem. To wszystko ułatwi życie nowym, dając im większą szansę na zrobienie kariery. Ciekawie zapowiadają się także kluby, zrzeszające graczy. Mają one dysponować wspólną gotówką, wspólną kolekcją aut, a także braniu udziału w wyścigach jako team. Co więcej, dwóch graczy może jechać jednym samochodem – jeden jako kierowca, drugi zaś jako pilot. Będzie to na pewno fantastyczne urozmaicenie. Niestety trochę atrakcji nam także ubędzie. Na razie nie wiadomo nic o jednośladach. Podobno mają się pojawić dopiero jako DLC, lecz moim zdaniem ich wprowadzenie byłoby dobrym pomysłem, bo oprócz popularnych „ścigaczy” można by wprowadzić także quady i crossy.

Uśmiech, oo tak, teraz dobrze, przechyl głowę, dobrze!


Oczywiście przyjdzie się nam ścigać znanymi, prawdziwymi markami. Znów zobaczymy m.in. Audi TT-S, Dodge Charger SRT8, Dodge Viper SRT-10, Gumpert Apollo Sport, Pagani Zonda C12S, Pagani Zonda Cinque, Pagani Zonda F, Pagani Zonda Roadster, McLaren MP4-12C, Spyker C8 Aileron Coupe, Spyker C12 Zagato, Spyker Pekin to Paris (SUV), Saleen S5S Raptor, Saleen S7 Twin Turbo, Mercedes SLR 722 S McLaren Roadster i Mercedes SLR Z199 – a także terenowe: Lamborghini LM005, Mercedes GL, Audi Q7, Hummer, Range Rover i Volkswagen Touareg. Ech, pamiętam moją piękną kolekcję z Kawasaki Ninja, Porsche Carrera i Ferrari w garażu.

Test Drive Unlimited 2 zapowiada się niezwykle ciekawie. Bardzo dobrze spisała się „jedynka”, a czy druga część powtórzy sukces pierwowzoru? Ocenimy już we wrześniu. Jesień zapowiada się niezwykle ciekawie.

Komentarze (0)

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?