Platformy:

Jesteś na SwiatGry.pl» Recenzje» PC

Najnowsze recenzje

Najczęściej czytane recenzje

  • Spore

    Napisał: Feargus dnia: 11 wrzesień 2008 Czytano: 3,088

    Religie całego świata, genezę człowieka przypisują Bogom i istotom nadnaturalnym. Nauka z kolei przedstawia powolną ewolucję bakterii i innych zwierząt, w drodze do uzyskania postaci rozumnej. Uznajmy, że druga wersja jest bardziej prawdopodobna i stwórzmy grę o takiej właśnie tematyce. Co otrzymamy?Spore! Chcecie zobaczyć, jak To wszystko się zaczęło...

    Więcej
  • Mass Effect

    Napisał: Feargus dnia: 17 lipiec 2008 Czytano: 2,739

    Jest rok 2148. Wielki krok naprzód całego gatunku ludzkiego. Odkrycia na Marsie kończą się sukcesem. Odnaleziony zostaje pradawny relikt, pozostałość po starożytnej rasie. Umożliwia on podróże w najdalsze zakątki galaktyki. Artefakt okrzyknięty został najwspanialszym osiągnięciem ludzkości. Cywilizacje zamieszkujące wszechświat nazywają go Przekaźnikiem Masy.Przekaźniki te są nie tylko wielkim sukcesem i osiągnięciem, ale także zagrożeniem. Szybkie podróżowanie daje możliwość nagłej...

    Więcej
  • Gears of War

    Napisał: Feargus dnia: 16 lipiec 2008 Czytano: 3,838

    Gears of War na Xbox 360 był rozgrywką niezwykle intensywną i dynamiczną, przez co okazał się wielkim hitem oraz systemsellerem. Wersja na PC okazała się jednak sprawą drugorzędną dla Epic Games, więc jej wykonanie (a dokładniej konwersję) powierzono polskiej, dość znanej na świecie firmie People Can Fly. Wszyscy byliśmy ciekawi jak poradzą Oni sobie z tak świetnym i rozreklamowanym tytułem. Ja już wiem, i żeby nie trzymać Was w niepewności – poradzili sobie genialnie...

    Więcej
  • SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen

    Napisał: dnia: 12 lipiec 2008 Czytano: 3,544

    Na wstępie mam pytanie do szanownych graczy… czy słyszeliście o grze która łączy w sobie dwa popularne gatunki - strategii i RPG? Tak tak, zapewne wymienilibyście jednym tchem WARCRAFT 3… w rzeczywistości symboliczny (…powiem więcej… symboliczny do potęgi) okazał się tryb rozwoju bohatera, który miał być głównym atutem gry. Połączenie obu mechanizmów nie miało miejsca gdyż głównym punktem rozgrywki była strategia czasu rzeczywistego… i na tym opierała się gra....

    Więcej
  • Empire Earth II

    Napisał: dnia: 21 czerwiec 2008 Czytano: 5,584

    Pierwszą część Empire Earth okrzyknięto grą totalną. Totalną z punktu widzenia strategii, rozmachu, głębi a przede wszystkim ogromnej grywalności. A było to w 2001 roku. Nie jest przesadą stwierdzenie, że wtedy był to król RTSów. Czy druga część stworzona przez zespół - Mad Doc Software sprostało wyzwaniu i choć w części nawiązało do wspaniałej tradycji pierwszej części Empire Earth? Kawałek historii…Do dyspozycji mamy kilka opcji dla pojedynczego gracza. Najlepszym ką...

    Więcej