Platformy:

Jesteś na SwiatGry.pl» Recenzje» PC

Najnowsze recenzje

Najczęściej czytane recenzje

  • Sacred 2: Fallen Angel

    Napisał: Feargus dnia: 04 listopad 2008 Czytano: 2,111

    W roku 2004 światło dzienne ujrzała gra, która natychmiast stała się prekursorem gatunku Hack'n'Slash, zaś dziś określana jest już mianem gry kultowej. Od tamtego momentu minęły 4 lata, a dla branży komputerowej jest to całkiem sporo czasu. Z pewnością, zbliża się jedna z bardziej oczekiwanych gier tego roku oraz prequel niezwykle znanej serii. Najwyższa pora, by ponownie wyruszyć w nieznane, bo... nadchodzi Sacred 2!...

    Więcej
  • King's Bounty: Legenda

    Napisał: dnia: 01 listopad 2008 Czytano: 1,988

    W ostatnim czasie klony Heroesów zaczęły władać światkiem gier komputerowych. Na początku lat 90-tych narodził się gatunek, który zrewolucjonizował na zawsze postrzeganie na system rozgrywki. Jej głównym prekursorem była gra „King’s Bounty”, której mechanizm w swojej prostocie miał zapewnić doskonałą grywalność. Grafika tutaj nie była najważniejsza. Jak się okazało pomysł zaczęli powielać inni co zresztą widzimy do dnia dzisiejszego...

    Więcej
  • Two Worlds

    Napisał: dnia: 20 wrzesień 2008 Czytano: 2,846

    Kiedyś była nicość… (nie, to jeszcze nie o grze ) nicość w postaci straconych szans polskich programistów, którzy tworzyli gry, niedostrzegalne po za granicami naszego kraju. Chciało by się rzec… czy my naprawdę nie potrafimy stworzyć coś co zwróciło by uwagę potencjalnych odbiorców-graczy, którzy ślinią się po szumnych (niestety tylko ) zapowiedziach? Polski klon Obliviona? Tak! I to w dosłownym słowa znaczeniu... Mamy tu do czynienia z regułą, która mówi, że należy...

    Więcej
  • Spore

    Napisał: Feargus dnia: 11 wrzesień 2008 Czytano: 3,146

    Religie całego świata, genezę człowieka przypisują Bogom i istotom nadnaturalnym. Nauka z kolei przedstawia powolną ewolucję bakterii i innych zwierząt, w drodze do uzyskania postaci rozumnej. Uznajmy, że druga wersja jest bardziej prawdopodobna i stwórzmy grę o takiej właśnie tematyce. Co otrzymamy?Spore! Chcecie zobaczyć, jak To wszystko się zaczęło...

    Więcej
  • Mass Effect

    Napisał: Feargus dnia: 17 lipiec 2008 Czytano: 2,757

    Jest rok 2148. Wielki krok naprzód całego gatunku ludzkiego. Odkrycia na Marsie kończą się sukcesem. Odnaleziony zostaje pradawny relikt, pozostałość po starożytnej rasie. Umożliwia on podróże w najdalsze zakątki galaktyki. Artefakt okrzyknięty został najwspanialszym osiągnięciem ludzkości. Cywilizacje zamieszkujące wszechświat nazywają go Przekaźnikiem Masy.Przekaźniki te są nie tylko wielkim sukcesem i osiągnięciem, ale także zagrożeniem. Szybkie podróżowanie daje możliwość nagłej...

    Więcej
  • Gears of War

    Napisał: Feargus dnia: 16 lipiec 2008 Czytano: 3,895

    Gears of War na Xbox 360 był rozgrywką niezwykle intensywną i dynamiczną, przez co okazał się wielkim hitem oraz systemsellerem. Wersja na PC okazała się jednak sprawą drugorzędną dla Epic Games, więc jej wykonanie (a dokładniej konwersję) powierzono polskiej, dość znanej na świecie firmie People Can Fly. Wszyscy byliśmy ciekawi jak poradzą Oni sobie z tak świetnym i rozreklamowanym tytułem. Ja już wiem, i żeby nie trzymać Was w niepewności – poradzili sobie genialnie...

    Więcej
  • SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen

    Napisał: dnia: 12 lipiec 2008 Czytano: 3,575

    Na wstępie mam pytanie do szanownych graczy… czy słyszeliście o grze która łączy w sobie dwa popularne gatunki - strategii i RPG? Tak tak, zapewne wymienilibyście jednym tchem WARCRAFT 3… w rzeczywistości symboliczny (…powiem więcej… symboliczny do potęgi) okazał się tryb rozwoju bohatera, który miał być głównym atutem gry. Połączenie obu mechanizmów nie miało miejsca gdyż głównym punktem rozgrywki była strategia czasu rzeczywistego… i na tym opierała się gra....

    Więcej
  • Empire Earth II

    Napisał: dnia: 21 czerwiec 2008 Czytano: 5,664

    Pierwszą część Empire Earth okrzyknięto grą totalną. Totalną z punktu widzenia strategii, rozmachu, głębi a przede wszystkim ogromnej grywalności. A było to w 2001 roku. Nie jest przesadą stwierdzenie, że wtedy był to król RTSów. Czy druga część stworzona przez zespół - Mad Doc Software sprostało wyzwaniu i choć w części nawiązało do wspaniałej tradycji pierwszej części Empire Earth? Kawałek historii…Do dyspozycji mamy kilka opcji dla pojedynczego gracza. Najlepszym ką...

    Więcej