Platformy:

Jesteś na SwiatGry.pl» Informacje ze świata gier

Informacje ze świata gier

Tomb Raider: Underworld w planie wydawniczym Cenega Poland

Napisał Siwy dnia marzec 08 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
Cenega Poland, partner firmy Eidos w Polsce, ma przyjemność poinformować, że do jej planu wydawniczego trafiła najnowsza część niezwykle popularnej serii Tomb Raider.

Akcja gry Tomb Raider: Underworld toczy się po wydarzeniach znanych z Tomb Raider Legend. Fabuła oparta na tajemnicy kalendarza Majów, nawiązywać będzie do tytułowego świata Podziemi, wywodzącego się z mitologii starożytnych cywilizacji. Bohaterka będzie musiała rozwiązać zagadkę związaną z brakującymi dniami z kalendarza Majów, podczas których otwiera się portal prowadzący do świata umarłych.

Silnik graficzny Crystal Dynamics pozwolił na stworzenie niezwykle realnego świata. Ruchy Lary zostały też po raz pierwszy opracowane za pomocą technologii motion capture i wyglądają na niewiarygodnie naturalne. Ponadto, realizmu dodadzą liczne efekty pogodowe, mające wpływ na zachowanie oraz wygląd postaci i lokacji.

Oryginalny Tomb Raider sprzedał się w ponad siedmiu milionach kopii na całym świecie i wciąż wspominany jest jako absolutny klasyk i jedna z najlepszych gier typu action-adventure w historii. Był również wielkim hitem na konsole i zmienił sposób postrzegania gier wideo, a Lara Croft stała się ikoną kultury.

Gra pojawi się na jesieni tego roku. Więcej szczegółów na temat polskiego wydania ujawnimy już wkrótce.



Cechy gry:

* Tomb Raider Underworld to długo oczekiwana kontynuacja jednej z najbardziej popularnych i najlepiej sprzedających się gier w historii,
* Na fanów serii czekają nowe przygody i zagadki oraz całkowicie nowa rozgrywka i wiele rozwinięć wcześniejszych wątków,
* Szybka trójwymiarowa akcja, realistyczna fizyka i piękne animacje otoczenia oraz niesamowity model Lary Croft, po raz pierwszy w technologii motion capture,
* Olbrzymi, realistyczny świat gry.
...czytaj więcej

Army of Two - premiera 7 marca

Napisał Siwy dnia marzec 07 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
Nigdy nie walcz samotnie! Od dawna wyczekiwana gra akcji Army of Two stworzona przez studio Electronic Arts Montreal zadebiutuje na rynku 7 marca. Przeznaczona na konsole Xbox 360 i PLAYSTATION®3 produkcja pozwala graczom udać się na miejsce konfliktów zbrojnych, o których można przeczytać w gazetach.

Army of Two na nowo definiuje pojęcie kooperacji online, pozwalając w trakcie rozgrywki zamieniać sterowanego przez sztuczną inteligencję partnera na bohatera kierowanego przez innego gracza. Gra oferuje sześć poziomów do przejścia w dwuosobowym trybie kampanii. Gracze mogą ponadto spróbować zawalczyć o miano najbardziej skutecznego i niebezpiecznego duetu, mierząc się z rywalami w pojedynkach dwóch na dwóch rozgrywających się na czterech różnych mapach w trybie wieloosobowym.

– Skoncentrowaliśmy się na zapewnieniu graczom wspaniałych doświadczeń płynących z rozgrywki wieloosobowej. Chcieliśmy, by walcząc ramię w ramię czuli się tak, jakby mierzyli się z prawdziwymi, trudnymi przeciwnikami, z którymi zmagają się współcześni żołnierze – powiedział Alain Tascan, wiceprezes EA Montreal i producent wykonawczy gry Army of Two. – Korzystając z trybu online gracze mogą przejść kampanię bądź zmierzyć się z przeciwną drużyną współpracując ze sobą ściśle w niespotykanym dotąd w grach z tego gatunku stopniu.

W Army of Two nie chodzi jedynie o to, by zwyciężyć. Równie ważne jest, by zarobić. Jako byli żołnierze armii, którzy obecnie pracują jako najemnicy dla prywatnej korporacji militarnej, gracze wydają swoje ciężko zarobione pieniądze na celniejsze i bardziej zabójcze rodzaje broni. Mogą wspólnie wykonywać płatne zlecenia, korzystając z takich unikalnych możliwości rozgrywki w kooperacji jak na przykład manewr Aggro, dzięki któremu jeden z partnerów może niepostrzeżenie zakraść się do wroga. W zależności od częstotliwości ostrzału, dystansu, ukształtowania terenu i rodzaju broni należy obrać inną taktykę, by odwrócić uwagę przeciwnika i umożliwić naszemu partnerowi niepostrzeżone podkradnięcie się do niego i wyeliminowanie znienacka.

Zobacz Galerię zdjęć z gry
Army of Two
...czytaj więcej

Frontlines: Fuel of War - szczegóły edycji kolekcjonerskiej

Napisał Siwy dnia marzec 07 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy

CD Projekt z radością informuje, że obok wersji normalnej gry Frontlines: Fuel of War, dla prawdziwych fanów przygotowano wersję kolekcjonerską. W skład tej edycji wejdą:

* PLAKAT
* ART-BOOK
* GRA FRONTLINES: FUEL OF WAR
* PŁYTA CD ZE ŚCIEŻKĄ DŹWIĘKOWĄ
* KOSZULKA
* INSTRUKCJA
* KARTA BRONI I POJAZDÓW

Frontlines: Fuel of War to gra FPS oparta na silniku graficznym Unreal Engine 3, w której oprócz pewnej i szybkiej ręki, liczy się także zmysł taktyczny. Gracz ma obszerny przegląd teatru działań wojennych i może w dowolnym momencie rzucić się w wir najbardziej zaciekłych zmagań. Samemu można wybrać, czy w danej sytuacji najlepiej jest posłużyć się snajperką czy ciężkim sprzętem przeciwpancernym, a może materiałami wybuchowymi? Co za tym idzie - można wpłynąć w pojedynkę na wynik całej wojny! Można też liczyć na wsparcie artyleryjskie, lotnicze oraz mechów. Atutem gry jest bardzo rozbudowany tryb multiplayer gdzie nawet 64 graczy walczy na dużych, otwartych mapach.

Twórcą gry jest Kaos Studios, grupa developerska będąca częścią THQ. Programiści z Kaos Studios wcześniej pracowali przy m.in. takich grach, jak czy Battlefield 2, czy słynny mod do Battlefilda 1942 pt. Desert Combat. Nabierali również doświadczenia przy tworzeniu znanych shooterów, takich jak F.E.A.R., Medal Of Honor i Doom 3.

Frontlines: Fuel of War Wersja Kolekcjonerska ukaże się 27 marca w polskiej, kinowej wersji językowej w cenie 129,90 zł.

Zobacz Galerię zdjęć z gry
Frontlines: Fuel of War
...czytaj więcej

The Club - premiera za tydzień

Napisał Siwy dnia marzec 07 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
CD Projekt informuje, że już za tydzień, 13 marca do sklepów trafi dynamiczny i widowiskowy The Club.

The Club opowiada o tajnej organizacji, której celem jest dostarczanie rozrywki bogatym, znudzonym swoim dotychczasowym życiem. Obserwują oni zawody rozgrywane na specjalnych arenach, na których walczą współcześni gladiatorzy. Wojownicy, którzy - by przeżyć - muszą zabić swoich rywali. Zwycięzca może być tylko jeden.

The Club jest szybką i brutalną grą akcji. Kamerę ustawiono za plecami gracza, dzięki czemu posiada się większą kontrolę nad polem walki. Gracz ma do wyboru ośmiu bohaterów, mnóstwo broni ręcznej i arcyciekawy system punktacji stworzony na potrzeby gry. Zaletą jest także rozbudowany multiplayer, oferujący aż osiem trybów rozgrywki, w tym także tryby współpracy z innymi graczami. Autorzy gry postawili na szybkość rozgrywki, dzięki czemu The Club jest jedną z najbardziej dynamicznych gier akcji.

Twórcą gry jest Bizarre Creations. Zespół znany do tej pory z gier wyścigowych, jak chociażby Geometry Wars lub Project Gotham Racing. The Club to dla Bizzare Creations debiut w gatunku gier akcji, ale w pełni udany.

The Club ukaże się 13 marca w polskiej, kinowej wersji językowej oraz atrakcyjnej cenie 99,90 zł.
...czytaj więcej

Assassin's Creed - premiera PC w kwietniu

Napisał Siwy dnia marzec 07 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
Cenega Poland, partner firmy Ubisoft w Polsce, informuje, że w związku z przesunięciem światowej daty premiery, polska edycja gry Assassin’s Creed w wersji przeznaczonej na komputery osobiste pojawi się w sprzedaży w pierwszych dniach kwietnia. Informację dotyczącą dokładnej daty wydania podamy już wkrótce. Gra dostępna będzie w polskiej wersji językowej – z dialogami w gwiazdorskiej obsadzie: Szyc, Olbrychski, Kowalewski. Sugerowana cena detaliczna to 99,90 złotych.

Przypominamy, że wersja PC tej długo oczekiwanej gry jest bardzo rozbudowana w stosunku do wersji konsolowych, znajdujących się już na rynku. Wśród nowości, które czekają na graczy znajdują się:

* 4 nowe sposoby przeprowadzania śledztwa, co daje łącznie ilość 9 różnych możliwości zebrania informacji o celu naszej misji – teraz każda misja jest wyjątkowa i niepowtarzalna
* nowe wyzwania, takie jak:
* wyścig po dachach – zbieranie danych o celach misji od informatorów, zadanie na czas
* eskorta informatora – eskortowanie członka zakonu asasynów i udzielenie mu pomocy w trakcie jego ucieczce
* eliminacja łuczników – wyeliminowanie łuczników przeciwnika z określonego rejonu działań, pomagające członkom zakonu na wykonanie ich zadań
* niszczenie stoisk kupców – niszczenie straganów kupieckich w rejonie misji Altaira
* Misje te choć dodatkowe, zdecydowanie urozmaicą rozgrywkę i przedłużą jej czas, a przypominamy, że gra pozwala na spędzenie przynajmniej 40 godzin w świecie Altaira.

Assassin’s Creed to gra następnej generacji, stworzona przez studio Ubisoft Montreal, twórców słynnego Prince of Persia: Piaski Czasu. Tytuł redefiniuje gatunek gier akcji. Podczas, gdy inne gry szczycą się efektowną grafiką i modelem fizycznym, Assassin’s Creed łączy technologię, projekt gry, fabułę i emocje, tworząc świat, w którym główny bohater może wzniecać chaos, a jednocześnie zmieniać go, jak nigdy dotąd. Mamy rok 1191. Trzecia Krucjata rozdziera Ziemię Świętą. Jako Altair, członek zakonu asasynów, musisz doprowadzić do zakończenia walk oraz wypełnić misje zlecone przez Twojego mistrza. Możesz przy tym skorzystać ze wszystkich dostępnych środków i dróg. Tylko od Ciebie zależy czy uratujesz swój świat przed zagładą. Twoje działania bez wątpienia wpłyną na historię i przyszłość całego świata.

Charakterystyczne cechy

* Zostań zabójcą doskonałym: zaplanuj atak, przygotuj drogę ucieczki i wykonaj zleconą misję. Nie zostawiaj nic ślepemu przypadkowi, może Cię to kosztować życie.
* Realistyczne otoczenie: oddane w najdrobniejszych szczegółach miasta Jerozolima, Akre i Damaszek z terenami pomiędzy nimi wraz z unikalnym systemem reakcji postaci komputerowych oferuje niespotykaną dotychczas rozgrywkę.
* Pełna swoboda: po świecie Assassin’s Creed możesz poruszać się bez ograniczeń, daje Ci to możliwość przeprowadzenia misji w dowolny sposób. Każda droga prowadzi do celu.
* Gwiazdorska obsada polskiej wersji językowej: w polskiej wersji PC głosu postaciom występującym w grze użyczyły sławy polskiego filmu i telewizji, m. in.: Daniel Olbrychski, Borys Szyc, Krzysztof Kowalewski.

Zobacz Galerię zdjęć z gry
Assassin's Creed
...czytaj więcej

Warhammer 40.000: Dawn Of War - Soulstorm nadchodzi

Napisał Siwy dnia marzec 06 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
Już 13 marca będzie miała miejsce polska premiera nowego, w pełni samodzielnego dodatku do gry Warhammer 40.000: Dawn Of War noszącego podtytuł Soulstorm.

Wersja podstawowa i poprzednie dodatki osiągnęły świetne notowania w zachodniej prasie. I tak Warhammer 40.000: Dawn Of War uzyskał średnią ocen 87%, i został doceniony przez takie pisma i serwisy jak Game Informel (9,25/10), Game Rankings (90/100) czy IGN (8.8/10). GameSpy ocenił grę na 4,5/5, GameSpot na 8,8/10, a PC Gamer na 87/100.

Z kolei pierwszy dodatek Warhammer 40.000: Dawn Of War - Dark Crusade, którego średnia ocen prasowych wyniosła 87%, otrzymał 8,8/10 od Jolt, 79/100 od PC Gamer, i 8,75/10 od Game Informer. Średnia ocen Warhammer 40.000: Dawn Of War - Winter Assault to 86%. Wysoko oceniły ten dodatek Worth Playing (8,9/10), GameSpy (4,5/5), i Gamezone (9/10).

Mimo wysokich ocen poprzednich rozszerzeń, Warhammer 40.000: Dawn Of War - Soulstorm ma sporą szansę pobić ich rekord, gdyż wg zapewnień twórców dodatek stoi co najmniej na równie wysokim poziomie jak poprzednie części WH40k.

W Warhammer 40.000: Dawn Of War - Soulstorm dano graczom nie tylko możliwość zagrania dwiema nowymi rasami, ale również okazję do podbicia nowych światów oraz pełnej współpracy z podstawką i pozostałymi dodatkami.

Warhammer 40.000: Dawn Of War - Soulstorm ukaże się 13 marca w polskiej oraz angielskiej wersji językowej w atrakcyjnej cenie 79,90 zł. Dodatek jest w pełni samodzielny - nie wymaga podstawowej wersji gry.


Zobacz Galerię zdjęć z gry
Warhammer 40,000: Dawn of War: Soulstorm
...czytaj więcej

Wiedźmin nagradzany na Wschodzie

Napisał Siwy dnia marzec 06 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
Wiedźmin Geralt zapuścił się na teren Rosji i powrócił stamtąd z workiem łupów. Jeden z największych rosyjskich portali poświęconych grom komputerowym, Absolute Games (http://top.ag.ru/2007/), zasypał Wiedźmina nagrodami. Wśród zdobyczy jest najważniejsza, czyli tytuł GRY ROKU. Wiedźmin wyprzedził w tej kategorii BioShock i Half-Life 2: The Orange Box oraz. 415 innych, sklasyfikowanych gier.

Wiedźmin zwyciężył także w kategorii "Najlepszy RPG Roku", a CD Projekt RED otrzymało tytuł "Najlepszego Developera Roku". Doceniono również twórców muzyki ("Najlepsza Muzyka w Grze") oraz Tomka Bagińskiego ("Najlepszy Pre-renderowany Trailer"). Wiedźmin otrzymał wyróżnienia również w kategoriach: "Najlepsza Gra bazująca na Licencji", "Najlepsza Edycja Kolekcjonerska", "Najlepsza fabuła", "Najlepszy Dźwiek w Grze".

O grze Wiedźmin:

Gra komputerowa Wiedźmin to najlepiej sprzedająca się gra w historii polskiej branży gier. Do tej pory Wiedźmin został sprzedany w ilości 140 000 egzemplarzy w Polsce i w 600 000 kopii na świecie. Wiedźmin to gra RPG osadzona w realiach świat wykreowanego przez najpopularniejszego polskiego pisarza fantasy Andrzeja Sapkowskiego. Koszt produkcji gry Wiedźmin wyniósł 20 milionów złotych, co jest porównywalne z wydatkami na największe polskie produkcje filmowe. Wydawcą gry na świecie jest firma Atari. Wydawcą na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Węgier jest CD Projekt.

Wiedźmin dostępny jest w atrakcyjnej cenie 99,90 zł.

Więcej o grze na stronie www.thewitcher.com


Zobacz Galerię zdjęć z gry
Wiedźmin
...czytaj więcej

Capcom pracuje nad 15 grami

Napisał KomaR dnia marzec 05 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy

Amerykański oddział Capcom szuka pomocy - aktualnie firma pracuje nad 15 projektami i z tego powodu chce zatrudnić nowych pracowników.

Aktualnie pracujemy nad 15 projektami (a będzie ich jescze więcej) - część z nich to znane już gry takie jak Dark Void, Street Fighter 2 HD Remix, Commando 3, Rocketmen, Talisman, MotoGP, Okami Wii - reszta to jeszcze nie ogłoszone tytuły

Jak widać firma ma pełne ręce roboty, a to nad czym aktualnie pracuje to nie byle jakie pozycje, najciekawsza jest tajemnicza ósemka gier, o których jeszcze nie wiemy - ciekawe co szykuje dla nas Capcom

...czytaj więcej

BlackSite - polska premiera 27 marca

Napisał Siwy dnia marzec 05 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
CD Projekt informuje, że na 27 marca zaplanowano polską premierę gry BlackSite.

BlackSite to FPS nowej generacji, stworzony przez Midway Studios (m.in. Earth 2160, Unreal Tournament III, Stranglehold, Happy Feet). Jako weteran Aeran Pierce, stajesz na czele doskonale wyszkolonego i doświadczonego w wielu misjach, oddziału komandosów, by wkroczyć do sławnej Strefy 51 i stawić czoła agresorom z innej planety.

Gra charakteryzuje się świetną fabułą, prostym systemem wydawania rozkazów naszym podwładnym, wysoką inteligencją sprzymierzeńców oraz nowoczesnym arsenałem broni, w tym helikopterami i pojazdami typu Hummer. BlackSite to również wciągający tryb multiplayer, a także grafika, wykorzystująca świetny silnik Unreal Engine 3.

BlackSite w wersji PC ukaże się 27 marca tego roku, w polskiej, kinowej wersji językowej i w atrakcyjnej cenie 79,90 zł. Wersja na Playstation 3 ukaże się 6 marca w sugerowanej cenie 239,90 zł.


Zobacz Galerię zdjęć z gry
BlackSite
...czytaj więcej

Sid Meier's Civilization Revolution w planie wydawniczym Cenega Poland

Napisał Siwy dnia marzec 04 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy

Firma Cenega, wyłączny partner Take 2 Interactive w Polsce, Czechach i na Słowacji, z przyjemnością informuje, że jej plan wydawniczy został poszerzony o najnowszą produkcję legendy komputerowej rozrywki Sida Meiera, pt. Civilization Revolution! Program trafi na konsole przenośne, a także na platformy Xbox 360 oraz PlayStation®3 latem tego roku.

Sid Meier's Civilization Revolution to punkt zwrotny w historii serii. Posiadacze konsol wreszcie otrzymają przywilej gry, zarezerwowany do tej pory tylko dla właścicieli komputerów osobistych. Znane z rozmachu zarządzanie cywilizacją zostanie przystosowane do działania na konsolach dzięki dodaniu wielu atrakcyjnych opcji, a także poprawionej szacie graficznej. Olbrzymią grywalność ma zapewnić wciągająca kampania fabularna, interakcje z przywódcami innych nacji oraz doradcami, rozbudowany tryb gry dla wielu osób zintegrowany z obsługą głosowego czata i wiele innych, bardziej szczegółowych poprawek widocznych w czasie rozgrywki (np. dozbrajanie osadników). Zmiany te gwarantują wyzwanie zarówno dla doświadczonych graczy i miłośników serii Civilization, jak i doskonałą zabawę młodszym fanom strategii!

Więcej szczegółów na temat polskiej premiery ujawnimy wkrótce.



Zobacz Galerię zdjęć z gry
Sid Meier's Civilization Revolution
...czytaj więcej

Guild Wars - 5 milionów sprzedanych egzemplarzy

Napisał Siwy dnia marzec 04 2008 Kategoria: brak 0 komentarzy
NCSoft i ArenaNet poinformowały, że w przeciągu trzech lat od daty premiery, gry z serii Guild Wars sprzedały się w ilości 5 milionów egzemplarzy. Mowa tu o Guild Wars oraz kampaniach: Factions, Nightfall i Eye of the North, a dane dotyczą Europy, Azji oraz Ameryki Północnej. Guild Wars miał światową premierę w kwietniu 2005 roku. W chwili obecnej trwają zaawansowane prace nad Guild Wars 2.

Rzecznik prasowy NCSoft, Taek Jin Kim, powiedział m.in. "Guild Wars to duży sukces i gra, która ustaliła nowe standardy dla sieciowych gier RPG, dzięki wysokiej grywalności. Ten sukces stanowi solidne fundamenty dla kolejnych części Guild Wars". Pomimo zbliżającej się premiery Guild Wars 2, NCSoft obiecuje, że dalej będzie dbać o graczy związanych z serią Guild Wars.

Mike O'Brien z ArenaNet, czyli teamu który stworzył Guild Wars, dodał: "Osiągnięcie pięciu milionów sprzedanych egzemplarzy jest dla nas bardzo satysfakcjonujące, ponieważ pokazuje jak ciężko pracujemy i że jest to doceniane przez graczy. Przyszłość Guild Wars jawi się tak jasna jak teraźniejszość i przeszłość".

Guild Wars to jeden z najpopularniejszych MMORPG. Jego zaletą jest doskonała grafika, z którą nie mogą konkurować inne gry tego gatunku, a także możliwość tworzenia różnorakich postaci, duże możliwości kooperacji lub konkurencji z innymi graczami oraz setki przedmiotów, broni, questów i artefaktów. Guild Wars jest grą bez abonamentową.

Guild Wars, Guild Wars Factions, Guild Wars Nightfall dostępne są w polskiej kinowej wersji językowej i sugerowanej cenie 129,90 zł.

Guild Wars Eye of the North dostępny jest w polskiej kinowej wersji językowej i atrakcyjnej cenie 99,90 zł


Zobacz Galerię zdjęć z gry
Guild Wars
...czytaj więcej