Platformy:

Jesteś na SwiatGry.pl» Informacje ze świata gier» DAFUQ


DAFUQ

Napisał Nefryt dnia grudzień 04 2012 Kategoria: brak 3 komentarzy 1,212 czytań
DAFUQCzym jest DAFUQ?

DAFUQ to gra RPG, której głównym celem jest ciągłe zaskakiwanie gracza. Główny bohater, Jed Eye, jest młodym, acz świetnie wytrenowanym łucznikiem. Od równieśników odróżnia go jednak głównie sytucaja rodzinna. Ojciec Jeda jest bowiem szalonym naukowcem, matka z kolei – czarownicą. Takie połączenie, choć z pewnością stanowi mieszankę wybuchową, ma ogromny wpływ na możliwości otwierające się przed bohaterem. Rodzice tworzą dla niego strzały, nadając im przy tym unikalne właściwości, od zwykłego podpalania aż po manipulację czasem i przestrzenią oraz otwieranie wrót do równoległych wymiarów.

Niecodzienne strzały.



Pomyślcie, co by się stało, gdyby tak potężny arsenał wpadł w niepowołane ręce? W DAFUQ jest jeszcze gorzej – na skutek pechowego wydarzenia, strzały trafiają... wszędzie. Jedynym rozwiązaniem jest więc podróż przez różne wszechświaty i wyzbieranie potencjalnie niebezpiecznej amunicji. Wydarzenie jest jednak tylko wstępem do znacznie większej przygody – nie spodziewajcie się zatem zwykłego chodzenia i zbierania swoich zgub.

Potwory prezentują się bardzo ciekawie.



DAFUQ zawierać będzie ogromną liczbę zróżnicowanych questów, przepełnionych nawiązaniami do znanych miejsc oraz wydarzeń historycznych, na które będziemy mieli bezpośredni wpływ. Ci, którzy czytali komiksy z Asteriksem wiedzą, o co chodzi :)

Informacje techniczne

DAFUQ będzie grą RPG w pełnym znaczeniu tego słowa – z długimi, interesującymi misjami, poziomami doświadczenia, odblokowującymi nowe możliwości oraz z wielkim, otwartym światem.

Spore doświadczenie redaktorskie pozwala mi na dostrzeganie zaniedbań popełnianych przez wielu twórców. Obiecujemy, że nawet, jeśli DAFUQ nie będzie wolne od błędów, nigdy nie wynikną one z syndromu ‘a, nie chce mi się, może nie zauważą’ :)

Tytuł produkcji nie jest przypadkowy – naszym celem nadrzędnym jest ciągłe zaskakiwanie Was dzięki nagłym zwrotom fabularnym oraz ogromnej dawce ‘dziwności’.

Pierwszą platformą, na jaką ukaże się gra, jest Android. Nie chcemy jednak na tym poprzestać. Naszym marzeniem jest wydanie gry na Xbox LIVE Arcade. Każda kolejna złotówka przybliża nas również do dotarcia do użytkowników innych platform. Obiecujemy przy tym, że nigdy nie będzie mowy o zwykłej konwersji – grę zawsze będziemy dostosowywać w taki sposób, by nikt nie poczuł się potraktowany gorzej od innych graczy.

Planujemy dwie wersje językowe – polską oraz angielską. Tu również nie ma mowy o kompromisach. Jeśli jakiś dowcip językowy (od których pękać będzie produkcja) wymagał będzie innej sceny, zostanie ona w całości zmieniona. Polacy, w ramach podziękowania za wsparcie, liczyć mogą również na dodatkowe bonusy, niedostępne w wersji angielskiej.

Dodatkowe informacje o DAFUQ:

1. duży świat, po którego częściach będzie można przenosić się dzięki strzałom teleportacyjnym. Większość lokacji dostępna będzie od samego początku.
2. wiele z questów będzie ‘pisać historię na nowo’ – okaże się, że wiele faktów historycznych wydarzyło się inaczej, niż możemy wyczytać z podręczników do historii
3. gra inspirowana jest w wielu kwestiach na produkcjach Bethesdy, co uwydatni się w bogatych questach oraz postaciach z rozbudowanym życiorysem. Innym źródłem inspiracji są gry studia The Behemoth – to z kolei ma być widoczne w mechanice i podejściu do grafiki.
4. Bardzo istotnym elementem DAFUQ są strzały. Będą one zarówno wykorzystywane w walce, przy rozwiązywaniu zagadek, jak i odegrają ważną (lecz nie główną) rolę w fabule. Wśród strzał znajdziemy między innymi:
a. Strzały ostre – podstawa w ofensywie
b. Strzały wybuchowe – do pozbywania się grup przeciwników
c. Strzały teleportacyjne – do poruszania się po światach.
d. Strzały przywołujące – służą do przywoływania losowych sojuszników, od bezużytecznych różowych żółwi po ogromnego smoka
5. Ze względu na swoją złożoność, a także na elementy kreskówkowej nagości oraz ostry język, gra nie będzie polecana dla osób poniżej 16. roku życia
6. Gra będzie podzielona na trzy poziomy trudności, jednak różnice między nimi widoczne będą nie tylko w walce. Każdy kolejny dodawać będzie nowe zagadki oraz questy (podobnie jak w grze ‘noc pieczonych (ś)ciem’), dzięki temu każde przejście będzie inne od poprzedniego.

Po co ta zbiórka?

Mamy pomysły oraz umiejętności potrzebne do stworzenia gry. Brakuje nam jednak wielu licencji. Zgodnie z tym, co napisaliśmy powyżej, jeśli zebrane środki przekroczą nasze oczekiwania, DAFUQ ukazywać się będzie na kolejnych platformach. Warto również pamiętać, że nie wszystkie fundusze zebrane na portalu trafią w nasze ręce.

Dlaczego warto nas wspomóc?

- mamy nagrody
- możemy udowodnić amerykanom, jak potężna jest polska scena gamingowa
- możemy dołożyć kolejną cegiełkę do rozwoju polskiego rynku gier
- można mieć własnego questa!
- nasza wdzięczność będzie bezgraniczna :)

Główny bohater bardzo dziękuje za wsparcie.



Śledź nas w Internecie

Artykuły o naszym projekcie pojawią się wkrótce w dużych polskich portalach. Listę uzupełniać będziemy na bieżąco.
Zapraszamy do odwiedzania devbloga:
http://ingame.com.pl/devblog

Oraz śledzenia nas na facebooku:
http://www.facebook.com/INgame.portal

Pokażmy siłę polskiego gamingu!

Komentarze (3)

  • Avatar użytkownika Nomaf
    #1 | Nomaf mówi:04 grudzień 2012

    DAFUQ?

  • Avatar użytkownika Karfein
    #2 | Karfein mówi:04 grudzień 2012

    Już mnie zainteresowano Smile

  • Avatar użytkownika greeviper
    #3 | greeviper mówi:04 grudzień 2012

    POLSKA !!!!